از خوابگاه که اومدم بیرون دیگه اینترنت شبانه روزی نداشتم و به تبع آن فعالیتم توی اینترنت چه فعالیت سیاسی و وبلاگ نویسی و ... و چه کدنویسی و طراحی سایت محدود شد، به محض این که خانه ای توی شیراز کرایه کردم به مرکز اینترنت شاتل مراجعه کردم و برای اینترنت ADSL ثبت نام کردم و کلی هم سفارش کردم که من اینترنت برام حیاتیه و لطف کنید اینترنت من را سریعتر وصل کنید چند روز گذشت اما خبری نشد مراجعه کردم گفتند به ما ربطی نداره و به فلان شماره اس ام اس بده البته اون شماره هم تنها لطفی که می کرد این بود که جواب می داد اینترنت شما هنوز وصل نشده است! و بدین ترتیب من که چند روز صبر نداشتم چند ماه معطل شدم البته شاتل با تبلیغات اینترنت در نزدیکی شما مشتری ها را خوب تحویل می گرفت اما این فقط تا قبل از امضای قرارداد بود

بالاخره لپ تاپم سوخت و دیگر کامپیوتری نداشتم که با آن به اینترنت وصل شوم بنابراین در این جنگ نابرابر عقب نشینی کردم و وصل شدن اینترنتی که هیچ وقت دیگر هم تا زمان تخلیه خانه وصل نشد را پیگیری نکردم به هر حال شاتل اینترنت در نزدیکی ما بود فقط تا قبل از پول دادن!

با آمدن به تهران و خرید کامپیوتر بلافاصله اقدام به ثبت نام اینترنت صبانت نمودم اما به زودی به بن بست خوردم چرا که خط تلفن به نام پدربزرگ مرحوم صاحب خانه بود و طبعا نمی توانست برای من ADSL بگیرد! و صاحبخانه هم حاضر نبود به خاطر من راه طولانی انحصار وراثت را طی کند

تصمیم به خرید خط تلفنی اختصاصی گرفتم و البته چشمتان روز بد نبیند وقتی توی مخابرات خبری از مخابره و اتوماسیون نیست و باید یک روز را مرخصی بگیری بنشینی در اداره مخابرات تا جناب رئیس ساعت 10 تشریف بیاورند سرکار و فایل word ای را که share شده است باز کنند و عدد یک را آنجا تایپ کنند تا شما بتوانی  خطی را ثبت نام کنی، داستان رئیس آفتابه ها را که شنیده اید؟!

به هر حال یک هفته هم طول کشید تا این خط کذائی وصل شود و پس از آن اقدام به خرید اینترنت از خود مخابرات نمودم و چه غلطی کردم! پس از یک هفته که وصل شد تازه خطاها شروع شد تمام اینترنت را زیر و رو کردم مودمم را به خانه دوستم بردم و امتحان کردم چهار پنج ساعت مرخصی ساعتی گرفتم تا به مرکز مخابرات مراجعه کنم و پنج شش بار با 1899   که مرکز مثلا پشتیبانی مخابرات است تماس گرفتم و البته هیچ جوابی نگرفتم و هیچ کس حتی به خودش زحمت چک کردن چیزی را نداد تمام سیم کشی خانه را چک کردم و تمام سیم ها را برای وجود اتصالی چک کردم اما دریغ از اندکی کمک از مخابرات تا این که امشب بالاخره یکی از پشتیبانان که بر خلاف بقیه اش آدم بود پس از تماس من تماس گرفت و گفت که یوزر پسوردی که کارمند احمق مخابرات به من داده است اشتباه می باشد در واقع @noc نشان دهنده number of center بود که کارمند مخابرات باید آن را با tct8 جایگزین می کرد که این کار را نکرده بود و در مراجعه های مکرر من به آن مرکز و تماس های من با 1899 هیچ خبری از رسیدگی نبود

الان پس از یک سال بالاخره توی خانه نشسته ام و دارم با اینترنت کار می کنم!!!